növényi alapú Lidl Magyarország életmód vegetáriánus vegán
Az egészségtudatos életmód alapja a vegyes, kiegyensúlyozott táplálkozás. Köztudott az is, hogy egyre többen részesítik előnyben a rostokban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, növényi alapú élelmiszereket. Ha szívesen kipróbálnál néhány vega vagy vegán receptet, esetleg már ezen életmódok szerint élsz, jó hír lehet számodra, hogy a Lild vegán termékei olcsóbbak lettek.

A január már tíz éve a veganuár nevű kihívás időszaka, melynek célja, hogy ebben a hónapban kipróbálj néhány vegán receptet, esetleg az életmódot magát is. Az, hogy kimozdulsz a komfortzónádból és új ételekkel kísérletezel, több szempontból is jót tesz számodra. A növényi alapú táplálkozásért többek között a bőröd és a bélflórád is hálás lesz.

A Lidl a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítése érdekében több úttörő lépést tett. A vállalat azon dolgozik, hogy 2025-ig a tudatos és fenntartható életmódhoz a legjobb termékválasztékot kínálja vásárlóinak a Planetary Health Diet (bolygóbarát egészséges étrend) táplálkozási modell alapján.

A húsmentes étkezés többet jelent az állandó saláta evésnél, érdemes megnézned néhány receptet Forrás: Ruth Georgiev - Unsplash

Többek között az egyik fontos lépés, hogy januártól a sajátmárkás Vemondo márkanév alá tartozó vegán élelmiszerek árát csökkentik. A termékeket ugyanolyan kedvező áron kínálják majd, mint az állati eredetű megfelelőjüket. A Vemondo kínálatában található többek között pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, bio zabital, bio zabtejszín, vegangurt, és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne is.

– emelte ki Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, hozzátéve, hogy eddigi tapasztalataik alapján a vegán termékekre egyre nagyobb a kereslet. Döntésükkel szeretnék megkönnyíteni a növényi alapú termékek elérhetőségét, és valódi választási lehetőséget nyújtani a vásárlóknak árbeli különbségek nélkül. Ezt a célt segítik majd az évente több alkalommal indított akciós témahetek is, a vegán, a vegetáriánus és az alternatív, környezetbarát táplálkozás népszerűsítése érdekében.

Forrás: Lidl

A Lidl még 2020-ban indította el saját vegán márkáját, a Vemondo-t azzal a céllal, hogy szélesebb alternatívát kínáljon a vegán, vegetáriánus és a növényi termékeket előnyben részesítő vásárlók számára.

Próbáld ki ezeket a recepteket a Lidl konyha és Széll Tamás segítségével.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.